DAG 11

Dag 11 – Mina syskon.

Ja, då ska jag berätta för er om mina syskon. Jag har en helsyster och 4 bonus-syskon. Fast de är bara två av mina bonus-syskon som jag står nära så skriver bara om dom och min helsyster :)..

Annelie (Helsyster): Hon är född den 11 Juni 1986. De är alltså fyra år mellan oss. En helt underbar människa. En människa som hela tiden vill allas bästa. En person som alltid finns där om man vill prata eller bara umgås ! :).. Hon är sambo med hennes underbara flickvän Preethi Huczkowski som flyttade hit från Östersund för 2 år sen ungefär bara för att få vara med min älskade syster. ♥

Elin (Bonus-syskon): Hon är född den 2 Maj 1988. Oss är de bara två år mellan. Också en helt underbar person som ganska nyligen eller ja för ett halv år sedan flyttade hem till Sverige igen efter att ha varit barnflicka i två år hos en familj i Washington DC. Älskar att hon kommit hem igen. :) ♥

Dan (Bonus-syskon): Han är född den 8 Maj 1986. Alltså fyra år mellan oss. Han är lika gammal som Annelie :). En fin kille som bor med sin son (min "brorson") Elvin ute på Alnön. Dock träffas vi inte så ofta eftersom att han nästa jämt har fullt upp och sedan har ju jag fullt upp nu också men min lilla älskling.. Men jag hoppas att de blir ändringar nu ! :).. ♥

ÄLSKAR ER..

Dan, Annelie, Elin och jag ! ♥

PUSS !


åh älskling :) va fin du är! vet inte vad jag skulle göra utan dig! I LOVE YOU!! <3

2010-12-12 | 13:49:42

Pusssar tillbaka <3 älskar er allihop så mycket!

2010-12-12 | 22:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback