DAG 6

Dag 06 – Min dag.

Ja, detta är min dag !

Vaknade klockan 6 imorse och gav lillen mat. Sedan somnade vi båda om och vaknade igen strax före tio. Då var de dax för mat igen. Så då gav jag han ännu ett mål och satte mig sedan och tittade på tv. Theodor låg med mig i soffan och var vaken bra länge. Ända tills de var dax för han att äta igen. Efter de så somnade han minsan ! :)

Då klev Rickard upp och jag gick och duschade och fixade mig. Sedan gjorde jag klar Theodor för dagen och for sedan ut till mamma i Juniskär. Var där en stund och åkte sedan och hälsade på Bea och Maggan som bor alldeles i närheten :).. Nu har vi nästan nyss kommit tillbaka till mamma och väntar på att Dan och Elin ska komma. De blir som en liten familjemiddag här. Sedan ska vi nog röra oss hemåt. Har nämligen fått en tv hemkörd till oss idag som vi måste packa upp och grejjsa lite med. Plus att Rickard har fått sin nya telefon (Iphone 4) som han ska fippla på :) Sedan ikväll blir de nog en film och mys i soffan framför nya tv:n :)

PUSS !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback