ONSDAG

Ja, nu har älsklingen lagt sig och lilla Theodor ligger i vagnen och sover nog också snart. Lägger över han i hans säng sedan när de är dax för mig att slå igen mina ögon :).. De är skönt och få sitta här och bara ta de lugnt och få lite ensam tid..

Nu i ett par dagar så har jag umgåtts med Linda Sjödin och Elin Nilsson. Mycket trevligt. Dom ska även komma hit på fredag och fira nyår med oss. De blir god mat och lite smått drickande, dock inte mycket eftersom att vi har Theodor. Men nån cider blir de vid 12-slaget i alla fall ! :D 

Här om dagen så var jag och Linda i stan och kollade på löshår på afrohörnan, de skrev jag i ett tidigare inlägg. Hittade löshår med clips som redan satt fastsydda i håret och de blev bra :).. Visst, man ser ju att mitt är kortare, men lockar man de så syns de inte sådär jättemycket ;).. Iof, håret växer ju också så då blir de bättre..

Har inte så mycket mer att skriva för tillfället, men de kommer väl en uppdatering imorgon :)

PUSS !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback