FREDAG

Dagen började med ett besök hos BVC för att väga lillen. Han hade gått upp 10 g sedan i Onsdags. De är ju bra att han gått upp lite i alla fall :).. Vi fick en ny tid på Måndag för att kolla att han fortfarande går upp så han inte går ner i vikt. Sedan när vi varit där så åkte vi till birsta och gick där lite, träffade mamma och Annelie också en sväng. Jag köpte ett par jeans-leggings och en film till mig själv och "Bed Rockers" åt Theodors spjälsäng :)

Efter en stund kommer Bea och möter upp oss för att hon skulle följa med oss hem och sova hos oss :) så mysigt. Så ikväll blir de fredagsmys i soffan med mina favoriter ! ♥

Imorgon så ska vi nog ta och hälsa på min pappa lite. Han har varit i Uppsala och opererat sitt ena knä så han kan i princip inte ta sig någonstans så då ska vi ta och gå dit och fika lite. Får se om de blir imorgon. Inget är bestämt än.

Nu ska jag ta och grejjsa med Theodors säng och se om de fungerar med 'Plopparna'..



PUSS !


Gungtassar ;) hihi. Vi har oxå såna till Casper, funkar super :) Vi är i Sundsvall nu i två veckor så vore ju roligt att ses och träffa lill prinsen eran, han är ju så söt :)

2010-11-22 | 08:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback