ONSDAG

Hej !

Idag har jag egentligen inte så mycket att dela med mig av. Rickard började jobba idag och jobbar just nu ! Han jobbar ju skift så han jobbar varannan vecka eftermiddag och varannan förmiddag så resten av denna vecka så är de eftermiddag. Då är jag och Theodor själva hemma och de har gått så bra så hittills ! :) 

Lotten har precis varit här och spenderat eftermiddagen med oss :).. Vi har mest pratat och tittat på tv och såklart en massa skratt som alltid ! :).. Marianne tittade nyss in också. Hon hade med sig en jättefin badbalja till lillen och två stjärnor på fot till mig och Rickard som vi kan ha i vardagsrummet nu när de ska fixas och tas fram julpynt :). Jeanette hade även handlat lite åt Theodor. De blev en liten thermos eftersom att vi börjat med ersättning, kanonbra. Sedan så fick vi även en platta som vi lite senare ska göra Theodors avtryck på. Både fot och hand :).. blir bra de !

Nu ska jag gå och byta på lillen och ge han lite mat. Funderar även på att ge han premiärbadet ikväll :)

PUSS !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback