SÖNDAG, 1:A ADVENT !

Ja, som sagt så är de första advent idag och julskyltning inne i stan. Jag vill åka dit, men Rickard har andra åsikter. Han haar absolut ingen lust att gå runt där. Men jag tycker att de hör lite till första advent ja :).. lite som en tradition. Tycker de är mysigt och gå runt där och kika. Blir de att vi åker in så blir de nog ganska snart. Ska träffa Annelie också. Hon har inte träffat Theodor på länge nu så hon tycker nog att han har blivit större nu :).. och de har han även blivit. Storlek 50 på kläderna var lite för stor för han förut, men nu sitter dom helt perfekt !.. Så nu händer de grejjer :)

Annars i helgen så har vi inte gjort så mycket. Var en sväng i birsta igår, och där var de bra mycket folk. Inte så konstigt med tanke på att de var lönehelg !.. I alla fall så handlade vi lite på Ica MAXI och sedan åkte vi vidare hemåt igen. Senare på kvällen blev de mys i soffan med lite godis och mina underbara killar framför filmen "Tomten är far till alla barnen" som gick på TV4+.

Näe nu ska jag ta och ge lillen mat och byta blöjan, sedan kanske vi ta och börjar rulla mot stan. Får se !



PUSS !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback