THEODOR - GUDS GÅVA ♥

Godkväll.
I natt är vi hemma igen, jag och Theodor. Var in på sjukhuset idag så dom fick ta nått prov på honom och de visade sig att han fortfarande ligger på gränsen till att få sola. Så då fick jag bestämma själv, åka hem och komma tillbaka imorgon eller stanna kvar. Vilket jag tyckte var ett enkelt beslut. Jag avskyr verkligen sjukhus ! Men men, vi ska i alla fall åka tillbaka dit imorgon igen. Vill ju de bästa för att han ska må så bra som möjligt !

För en stund sedan låg jag med Theodor i vår säng och myste och sov en stund medans Rickard var en sväng in till stan. De är så otroligt mysigt att ligga och mysa med honom i sängen :).. Åååh, vad jag älskar min lilla prins !
Nu har jag precis ammat honom ännu en gång. Sköterskorna på BB sa att jag skulle amma honom jätteofta, vilket jag faktiskt lyckats bra med hittills. Jag ammar honom ungefär varje timme :)

Hörde av mamma idag att Theodor betyder guds gåva


Nu ska jag se lite tv. 
PUSS !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback