TISDAG...

Idag har vi som sagt haft tvättstuga, så de känns bra att man har en massa nytvättade kläder nu. För er som undrar så är allt med flytten klart. Bara lite upppackning av lådor och sånt kvar här. Amanda har fått nyckeln till andra lägenheten nu. Så nu i dagarna här så ska vi fixa och dona här hemma. Blev inte så mycket av de idag eftersom att älsklingen har legat hela dagen med ryggvärk och då tog jag och mamma med oss Theodor och åkte en sväng på birsta. Gick på IKEA och handlade bland annat nya knoppar och handtag till köksluckorna samt lådorna :).. Sedan gick vi en liten sväng inne på Birsta City också. Men sedan drog klockan iväg så då var de vara och röra på oss.. Åkte hem till mamma i juniskär en sväng och sedan åkte vi tillbaka hem till Matfors. 

Imorgon så ska vi på första besöket hos BVC :) Ska väga och mäta. Jag hoppas verkligen att han har gått upp i vikt, men de tror jag eftersom att de inte är mycket bajs alls i blöjan när han väl bajsat så att säga. Så de är väl ett bevis på att magen börjar komma igång riktigt och att han förmodligen går upp i vikt. Vi får se de imorgon vad dom säger. Ska vara där kvart över två imorgon. Ska även gå på färghandeln en sväng och köpa färg eftersom att jag ska måla lite ;)..

Nu ska jag ta och amma lilla älsklingen och sedan blir de nog sängen :)

PUSS !


Mer bilder!

2010-11-17 | 16:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback