TISDAG

Ja, idag är de Tisdag. Skönt att de äntligen är November. Vi ska snart flytta, iih vad jag längtar. Så man får fixa och dona med barngrejjer och så. Allt är som en bomb här hemma nu :/.. Men vi ska i alla fall ta och packa en massa idag. I alla fall sånt som vi inte har någon användning av nu dom sista dagarna innan vi flyttar.. :). Så numer kommer de se ut som en svinstia här med en massa kartonger och säckar överrallt. Men de får man ta !

Ska eventuellt bort till Myran en sväng också och kolla på en sängmobil som vi kanske ska köpa billigt plus att vi ska hämta bilstolen som vi ska få låna av dom som vi ska ha till vårt lillhjärta ! :)

I alla fall så var vi till birsta igår så jag skulle byta amnings-BH:n. Provade en större storlek, men den var ändå för liten och någon större fanns inte. Så då lämnade jag tillbaka den och fick pengarna tillbaka. 149:- vilket kändes bra. Vi åkte sedan på JULA och där köpte jag en krustång som kostade 149:- och den fungerade väldigt bra :)




Här är tången :)

Nu ska jag ta och få på mig nå kläder idag.
PUSS !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback