TORSDAG

Håller just nu på och städar och grejjar här hemma. Dels så hade jag tråkigt och sedan så märkte jag att de faktiskt behövdes. Så nu har jag diskat, dammsugit och torkat golven. Ska även ta och byta gardiner till julgardinerna och sedan sätta upp stjärnorna i vardagsrumsfönstret ! De är ju första advent på söndag så :)..

Förut idag innan Rickard for och jobba så var vi upp på BVC och vägde lillen ännu en gång. Fick en ny tid för att vi skulle se hur pass han gick upp efter att vi börjat med ersättningen. Haha, jadu han har gått upp väldigt bra på bara tre dagar. Han hade gått upp från 3050 g till 3270 g :).. Så de känns väldigt skönt, nu börjar han få tillbaka gokinderna !..

Nu ska jag gå och kolla om vattnet till makaronerna har börjat koka. Sedan ska jag äta, lillen ska äta och sedan blir de till att hänga upp gardiner !..

PUSS !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback