TORSDAG

Ja, idag är de meningen att jag ska på nått möte på arbetsförmedlingen. Känns helt meningslöst och gå på nått möte om något som jag inte kommer ha användning av på ett år ungefär :/ Kom ju på de att jag har inga lösa pengar eller pengar på busskortet heller så jag kan inte ta mig till stan heller.. Så blir hemma idag. Vilket känns skönt samtidigt, graviditeten är asjobbig nu ! Har sovit jättedåligt i natt, har knappt sovit något alls. Jag har bara svettats en massa, de rann bara av mig :/ Kanske har nån förkylning i kroppen också, vem vet.? Dessutom har jag så himla ont i höfterna och allt känns allmänt jobbigt..

I alla fall så igår packade vi nån låda och några säckar med saker. Så nu vill man definitivt inte ta hem nå folk alls. De ser verkligen ut som en svinstia nu :/, men så är de när man ska flytta ! :).. Sedan så åt vi spagetti och köttfärssås till middag och efter de så slog jag på "Sex and the city 2" och älsklingen såg "Resident Evil" på datorn. Sex and the city var faktiskt bra, tycker jag :) När den var slut så dåg vi Bonde söker fru på 4:an och sedan lite av Efterlyst på 3:an innan vi gick och la oss.. Vi var så trötta både jag och älsklingen..




Idag så lär vi nog bara ta de lugnt. Är så trött hela tiden så man orkar inte hur mycket som helst. Skulle ha tvätta, kanske gå ner och tvättar nån maskin senare. Funderar även på att ta mig en promenad så man får röra lite på höfterna så man inte blir så himla stel när de är dax för förlossning

PUSS !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback