LÖRDAG

Morgon !

Gårdagen spenderade jag bara hemma. Lite skönt och vara ensam nån dag sådär faktiskt. Men helst så vill jag ha folk omkring mig nästan hela tiden. Lite jobbigt de..
I alla fall så nötte jag några avsnitt av Förhäxad igår också så jag måste be Malin om nästa box som är efter den jag har lånat :) Sedan lite senare på kvällen så fick jag sån huvudvärk så de blev en tidig kväll igår. Sedan har jag haft huvudvärk i natt också, men de känns som att de är borta nu i alla fall.. De är ju inge roligt att ha ont i huvudet om man ska leka 'modell' idag.

Resten av dagen/kvällen vet jag inte alls riktigt vad som händer. Ska
umgås med Bea i alla fall, får se vad vi hittar på :) Någonting ska man väl kunna hitta på tycker jag.

Nu ska jag väcka Rickard. Han har nämligen
lovat att dammsuga och torka golven här innan mamma, Elin och Bea dyker upp. Vilket skulle bli vid ett-tiden :)

PUSS !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback