TORSDAG

Hej !
Idag har jag varit i birsta och stan i stort sett HELA dagen. Så nu är man rätt slut kan jag lova !.. Var med Malin på birsta och sprang runt och letade en dräckt åt henne som hon ska ha på halloween. Hittade ingen där så då gick vi på h&m och där köpte jag en amnings-BH (vilket visade sig att den var för liten :@), overall åt bebis och sedan hittade jag sådana där populära ord som alla har nu. "Carpe Diem" & en "Love" blev de. Dom hittade jag billigt på Panduro Hobby, dem är i typ trä, ska måla dom så blir dom fina :) Sedan var vi på IKEA en sväng, där köpte jag ett laptop-stöd. Vilket är skönt och ha om man ska ha laptopen i knäet :) och de blev även lunch där. Köttbullar, potatis och gräddsås, så himla gott !

När vi varit i birsta så åkte vi till stan på skämtsaker och barnvagnar för att kolla efter en dräckt. Hittade ingen där heller, men hon kom på att hon har en klänning hemma som hon skulle ha och köpte då en svart mask som hon skulle ha till.. Blir nog bra de ! :)

Nu har man precis kommit hem, vilket känns så skönt ! Ikväll blir de mys i soffan med älsklingen och en film tror ja :) Imorgon ska jag in till stan och möta upp Bea som ska vara hos oss i helgen :) MYSIGT !

Här är lite av inköpen jag gjorde idag :)











PUSS !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback