Fått en kommentar..

Såg nu att jag ahde fått en kommentar av Sanna. De var ju lite roligt att de hade blivit likadana solglasögon och byxor som du har till Jamie. Byxorna där har jag tittar på några gånger men sedan hängt tillbaka dom, men igår när jag tittade på dom så var jag bara tvungen att köpa dom :).. Sedan solglasögonen är ju perfekta nu när de är lite utav vårväder ute. Mjuka är dom också så dom är nog inte så obekväma heller ! :).. 

Idag så har vi haft tvättstuga, mellan klockan 12 och 15, men blev väl kvar vid halv 3 tror ja. Tog in de sista som var fuktigt och hängde här inne, de är nog torrt nu förresten :).. I alla fall så när vi var klara så åkte vi till min pappa och åt middag samt fikade eftersom att han fyllde år i Fredags. så då tog vi och köpte med oss en blomma och åkte ut dit. Han har en jättefin lägenhet i alla fall, en sådan lägenhet skulle jag också vilja ha, fast nästa gång vi flyttar så blir de nog till hus :)

Så, nu är vi hemma igen och ska försöka få lilleman att somna. Verkar gå trögt.. :/ Ska snart sätta mig och se 'Stockholm-Båstad', tyckte de var bra förra veckan då de var första delen :)..

Näe, nu blir de mys framför tv:n :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback