Fredag

Hyra film, jodu inte blev de något sådant igår inte. När jag hade skrivit inlägget och publicerat de så vaknade lillen igen och de var jättesvårt och få han och somna. Vid nio tiden somnade han tillslut, men då tyckte vi att de var lite sent att slå igång en film eftersom att både jag och Rickard var så trötta.
I alla fall, här är vi nu vakna sedan någon timme. Vi har i alla fall hunnit med att få i oss lite frukost :). De är i bland de första som måste göras på morgonen, förut så var jag så att jag var tvungen att vänta med frukost, men inte nu längre, utan de är ungefär de första jag gör på morgonen :)

Idag vet jag inte alls vad vi ska hitta på. Får se om de blir så att vi går bort till Elin för att titta lite på kläder som hennes Casper har vuxit ur :) Hon visste inte om hon skulle vara hemma idag, så vi får helt enkelt se ! :)
Lillen ligger just nu i sitt babygym och pratar på för fullt :) sötproppen
Ska nog ta med mig honom till soffan och mysa framför tv:n lite ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback