Måndag

Godmorgon.

Nu är vi båda vaken, jag och Theodor. Vi tog en liten förmiddagslur både han och jag och vaknade nästan nyss :).. Blir bara lugnt idag alla fall. En kompis kommer lite senare.. De verkade som att de var bra väder förut, så då funderade jag över om de skulle bli en promenad. Men nu ser de så mulet och tråkigt ut ute så de blir nog ingen promenad..
Vi var ju som sagt hemma hos Annelie och Preethi igår och myste. Pratade en hel del om dopet som äger rum nu på Lördag. Har kanske till och med fixat en privat fotograf, beroende om han har tid och lust att ta till sig de jobbet :) Han fotograferade bland annat Annelie och Preethi's bröllop som var i Februari. Så vi får se hur de blir med den saken.

Hehe, ptatade i alla fall nyss med Lotten, hon som ska komma hit och umgås med mig och Theodor i dag (vi har inte träffats sen theodor var nyfödd, snart ett halvår sedan). Hon hade faktiskt drömt om mig och Theodor i natt och att hon var med oss så de kändes lite läskigt eftersom att de var jag som frågade om hon ville komma och hälsa på lite :P hehe.. 

Näe, nu ska jag ta min lilla älskling och sätta mig i soffan och kika lite tv innan de är dags för gröt :)


Hej Belinda

Den privata fotografen känner sig hedrad och glad över förtroendet:-) Det är en stor ära, jag ser fram mot att träffa er igen:) Kontakta mig på mailen så får vi bestämma lite mer i detalj. Ha en fin dag i matfors.

2011-04-11 | 13:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback