Ännu en dag

Ja, så var de ännu en ny dag och en ny vecka

Nu så jobbar Rickard bara denna vecka sedan har han två veckors semester. Skönt för honom och få vara ledig lite. För er som undrar varför han har semester så sent så beror de helt enkelt på att han var så himla sent ute med att kolla över semestertider så han fick i stort sett ta de som blev över ;).. Så han har ju tagit ut den veckan som jag åker till Ullared och veckan efter. Hur skulle de annars ha gått med Theodor ?!..

Idag så vet jag inte alls vad dagen har att erbjuda. De enda jag vet att vi ska göra idag är att jag ska tvätta med Marianne som vanligt mellan 15-21. Men hon skulle tvätta sitt före så jag börjar väl med mitt vid fyra, fem kanske :) Sedan blir de kanske en sväng hem till Lotten på en fika. Hon fyllde år igår så hon ville bjuda på lite fika. Så får se hur dagen artar sig när Rickard kommit hem :)

Theodor ligger i alla fall och sover sin förmiddagslur just nu och har gjort de sedan en timme tillbaka ungefär :) Jag har ätit min frukost och gjort om vanliga morgonsysslorna här och sitter nu och tar de bara lugnt ett tag.
Theodor var jättegrinig igår, de var grin och gnäll om vart annat. Han kändes varm, men inte just någon feber men dålig i magen. Så nu är nog tänderna på G. Hoppas verkligen de. Får se hur hans dag är idag. De har inte just varit något gnäll och grin än, men de hinner ju komma de med. Dagen har ju bara börjat !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback