Gekås Ullared



Igår så satt jag och älskling och såg Gekås Ullared på femman som gick klockan åtta på tv:n. Alltså, vad är de som inte finns på den affären ?!.. Tycker de verkar som att de finns nästan allting där. Alltifrån fiskegrejjer till badrumsgrejjer, och stort som bara den ! :).. har varit där en gång men de var för sisådär 8-9 år sedan så man kommer ju inte ihåg sådär jättemycket :/.. MEN, nu i slutet på Augusti, nämligen den 24:e så åker jag ner igen ! :).. De blir jag, en kompis (Lotten), mamma och kanske min syster Annelie :).. Kommer bli kanon !..

Vi åker ner på kvällen den 24:e, så vi kommer åka hela natten i princip för de är ju som sagt en bra bit ner dit, lite över 80 mil. Så vi har ju de vi gör. Men då är vi framme den 25:e när dom öppnar :).. Då blir de till att gå där inne mestadels av dagen och sedan spenderar vi en natt i en stuga som vi hyrt på Gekås Ullared stugby & Camping.

Lite roligt ändå att bara åka iväg sådär och göra något. Rickard har sin semster då i två veckor så han blir kvar hemma med lilla Theodor. Han tycker ändå inte om att gå i affärer osv så han har de bättre hemma :).. Men kommer nog bli jobbigt att sova utan mina pojkar, men de är ju bara en natt så de blir nog bra ! ;D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback