Glädjande besked !

Igår fick jag ett glädjande besked när jag gick ut för att hämta posten :).. De är många som undrat och skrivit till mig på sms och facebook och undrat vad de har varit. Men kan avlöja lite här i alla fall, inte precis hela historien, men kan berätta lite i alla fall..
För de första så fick jag en bonuscheck från Ica eftersom vi handlar mycket där, men trodde inte att den var på så mycket, trodde den var på 25 kr eller liknande, eftersom att vi inte hade fått någon på länge. Jag trodde att vi inte hade fått ihop så mycket bonus för vi har glömt kortet hemma vid ett flertal gånger då vi handlat osv. Men när jag öppnar och tittar så var bonuschecken på 100 kr :) 

Jag hade fått ett till brev också. Syndes att de var en typ av check i den innan man öppnade. Men jag hade inte vetskap av att jag skulle få något sådant så jag var lite fundersam innan jag öppnade. När jag kollade så visade de sig att de var skattepengar. Eftersom att jag aldrig har jobbat och betala skatt förut så har jag därför aldrig deklarera. Vilket inte blev i år heller, inte så jag fick fylla i papper i alla fall, men skatt dras ju på min mammapenning så då fick jag tillbaka lite, närmare bestämt 1870 kr. Vilket man inte tackar nej till såhär i slutet på månaden innan man får pengar igen :)  

Imorse när jag vaknade så hade jag ont i nacken som gick upp mot huvudet. Hatar att vakna och ha ont i huvudet eller som i detta fall nacken. Men de är bara och pallra sig upp ändå och ta upp Theodor, byta blöja och ge välling innan man själv får fika och börja vakna till.. Nu börjar de bli bättre men de gör fortfarande ont.. de ömmar liksom ?!.. Rickard får massera mig lite sedan när han kommer hem :).. Skönt !
Har dammsugit här också, gjorde en rejäl städning i Tisdags men nu syndes de att de behövdes dammsugas igen. Så lite hurtig har man ju varit nu på morgonkvisten.
Ska ta och ge lilleman lite lunch nu, blev lite senare lunch för honom idag eftersom att han somnade till nu en stund. Han vägrade ju sova sin förmiddagslur så nu sov han väl runt en halv timme i alla fall.. Men han sover nog längre nästa sväng då han ska sova :) , förhoppningsvis !

Känns som att de blev lite onödig information här på slutet. Men får blogga lite mer senare eller ikväll :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback