Jag säger bara äntligen ! :)

Idag så har jag varit lite hurtig tycker jag :).. Jag har putsat fönster, bytt gardiner och plockat undan här hemma. Så resten av dagen så ska vi ta de lugnt och fortsätta imorgon. Dammsuga, torka golv skura toalett osv. Känner att jag inte orkar de idag. 

Just i denna stund så ligger vår lilla kille och sover lite. Han i stort sett tvärsomna när man la sig med han. Han var jättetrött efter att han grejja och busa hela dagen :P (medans jag putsade alla fönster).. Men han sover väldigt oroligt nu och jag vet att ni kanske tänker, ja men nu får man läsa att de kanske är tänderna osv. Men nu så vet jag med sannolikhet att de är de för de har nämnligen börja spricka upp en liten tand på vänster sida längst fram i underkäken :).. Så när man sjunger för honom och han flinar med sitt stora smile så ser man den :).. Jag säger bara ÄNTLIGEN ! haha..

Nu ska jag ta och vila lite innan liten vaknar igen och man ska börja med maten :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback