Kort inlägg ?

Nu på eftermiddagen så tog vi (jag och Theodor) och åkte till Selånger Marknad med Lotten :).. Vi, alltså familjen skulle egentligen dit imorgon, men eftersom att vi ska på fest imorgon eftermiddag/kväll/natt så skulle de bli så stressigt så de fick bli idag i stället :) Men de är ju i princip samma knallar som varje år. Någon enstaka var väl ny för i år, men de är ändå ett måste att gå på marknaden, i alla fall för mig ;).. 

De blev lite inköp i alla fall, mest till Theodor :).. Mamma (mormor) köpte en t-shirt till honom som de var en bil på bröstet på och där stod de även Eddie Meduza :) Sedan köpte jag en där de stod "Pappa Betalar".. Hehe.. :)
Sedan blev de 2 par halkstrumpor och en chipspåse till mamma och pappa :).. 

Idag fick jag även se resultatet på porträttet som Lotten gjort som vi ska ge bort i present imorgon :).. Blev jättebra resultat. Får fota den imorgon innan jag slår in den och sedan lägga upp den här på söndag så ni får se :).. Förstår inte hur man kan vara så himla bra på att skissa och måla som Lotten är :).. Verkligen guld värt !

Näe, nu drog de iväg lite här. Sa till Sanna att de skulle bli ett kort inlägg, men de blev inte så himla kort som jag hade föreställt mig. Ska se film nu med älsklingen. De blir nyaste Pirates of Carribien (stavning?), i främmande farvatten :) Hoppas den är bra ! :)


Wei, ett långt inlägg och se där.. vi ska se samma film nu vi. Där ser man.. :D

2011-08-19 | 22:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback