Uppe med tuppen !

Ska jag sumera gårdagen så hände de väl inte sådär jättemycket. Hade tvättstuga med Marianne och sedan kom även en gammal kompis (Evelina) och umgicks. Har inte umgåtts med henne sedan jag hade Theodor i magen. Ja, jag hade väl bara gått sisådär 25 veckor. Så de var ett bra tag sedan !..

Idag så har vi inte gjort så himla mycket. Var uppe med tuppen imorse kan man säga, eller kanske till och med före tuppen ?.. Vi var vaken och uppe klockan fem imorse.. Theodor sover jättedåligt på nätterna nu, vet inte vad han har hamnat i för period. De är jobbigt för mamman i alla fall, de är ett som är alldeles säkert !.. Längtar som bara den tills hans första tänder ska spricka fram, för då kanske man får sova lite mer som folk ?.. Vet inte, men man kan ju alltid hoppas. 

Nu sover Theodor en liten powernap, förut när han sov sin förmiddagslur så somnade han tidigt eftersom att vi var uppe ännu tidigare. Så då somnade han klockan sju och vakna vid tio. Hela tre timmar. Brukar han aldrig göra, konstigt att han kan sova bra på dagarna men inte på nätterna ? :/.. aja, jag tar de bara lugnt och får mig lite ensam tid en stund, de är skönt de med ! :)



Gammal bild på mig och Evelina :) ♥
Har saknat dig stumpiis !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback