Blondin !

Nu sover liten en liten sväng.
Har haft mamma/mormor här på besök i dag. Vi har varit ute en sväng med hennes vovvar och Theodor har fått åka pulka. Han verkligen älskar att åka pulka. Han provade även att sätta ner handen i snön en sväng (utan vantar) och hans reaktion blev grin. Men de är ju väldigt kallt så kan ju förstå de !..

Här dom närmaste dagarna (vet inte när) så ska jag exprimentera med mitt hår, ska göra en avfärgning så jag kan bli blond igen. alla tycker att jag ska vara blond för att de flesta tycker att jag passar allra bäst i de i stället för mörkt. Så får se hur de blir när de hela är klart. Håret kommer ju bli orange efter avfärgningen, har varit med om de förut, kan väl inte vara hela världen ? Får väl gå med mössa då nu när de är vintertider och allt ! ;D

Jag som blondin !



Tips! Börja med att göra massa slingor istället för att färga hela!

2011-12-12 | 18:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback