Dagen före dopparedagen !

Dagen före den stora dagen !

Imorgon är de Julafton och jag har inte alls någon julkänsla. Försöker få lite med att sitta och lyssna på lite julmusik, kan säga de är mysigt i alla fall !..
Liten ligger och sover, jag har nyss betalat alla räkningar som man får i brevlådan varje månad, vare sig man vill de eller inte och Rickard jobbar. Men han har strax jobbat klart kan jag tänka mig så han kommer väl hem snart.
Då blir de lite mat för lillen, sätta tillbaka bilstolen i bilen och åka bort till Lunde.
Rickard's pappa bor där och han hade köpt en julklapp till Theodor som vi ska dit och hämta och hälsa på lite :).

Senare i eftermiddag/kväll så tar vi och åker iväg till Sköns kyrka och kyrkogård för att sätta ut lite ljus på Sune's grav (Sune var en god vän till Rickard och även en gång i tiden hans svärfar).
Han ska väl också få ha det lite fint nu i jul :)
Sedan är de i stort sett bara att vänta in morgondagen. Lite småplock som ska göras här hemma bara.
Plocka undan, vika lite tvätt och ta fram vad man ska ha på sig imorgon.
Jag vet ju ännu inte vad de blir för något så lika bra man kollar de ikväll och tar fram.
Måste kolla igenom Theodor lådor också och se vad för fint han ska få ha på sig.

Såhär blir vår Julafton
:

• Lite julfrukost här hemma.
• Åker iväg och får "Jullunch" hos Rickar's syster och firar lite med släkt och vänner (Rickard's sida).
• Spenderar resten av eftermiddagen med julmiddag & kvällen hemma hos min mamma i Juniskär
med lite släkt och vänner (Min sida).

Sedan får vi se om vi blir kvar där tills på Juldagen eller om vi åker hem på kvällen :)



Theodor julen -10 ! ♥





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback