Juldagen !

Dagen efter Julafton.

God jul och god fortsättning eller vad man säger !
Igår var de ju som sagt julafton och vi hade fullt upp hela dagen. Var till Rickard's mamma Marianne en sväng först, sedan åkte vi till Jeanette, Rickard's syster och sedan avslutade vi dagen och kvällen hemma hos min mamma ute i juniksär. De blev mycket ätande, julklapppar och en massa glada miner ! :D Precis som julen ska vara.

Theodor fick mycket fina julklappar och verkar mycket nöjd. Dock så blev de inte alls så mycket bilder under gårdagen. Kameran var ju såklart med, men den började strejka så de blev nästan bara en massa suddiga bilder, tråkigt !.. Men några blev de i alla fall, huvudsaken de !

Jag och Rickard fick även en julklapp av Marianne, något som vi behövde då vi bara lånar Mariannes då vi behöver den, men nu fick vi en egen.
Nämnligen ett våffelgärn, dubbelt dessutom så de går snabbare då man gräddar ! :) Hur bra som helst !
Vi fick även en kväll ute med bio och mat av min pappa. Så himla behövligt, skönt att få åka iväg och vara bara vi två och inte bara vara mamma och pappa hela tiden. Så de kommer bli använt här framöver !

Nu snart så ska vi packa ihop oss och gå bort till Marianne för att äta lite mer julmat och umgås mer med Rickard's släkt eftersom att de inte blev så mycket av de igår, bara lite snabbt liksom !.. Tar med mig vår lilla kamera idag och se om jag kan få lite bilder med den i stället för systemkameran som jag måste se över och se vad de kan vara som gjort att de blev som de blev igår.

Här är några bilder sedan igår i alla fall
:





Granen hos mamma :)



Preethi och lilla Silje



Silje



Fin älskling




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback