Såklart !

Skrev i tidigare inlägget att liten nyss hade somnat efter mycket om och men. En stund efter att jag hade skrivit inlägget så vaknade han och verkligen total vägrade sova mer, så han har väl kanske sovit en halvtimme på hela dagen. Så behöver jag meddela att han var slut nu ikväll ?..

Nu efter en kissblöja, en bajsblöja och lite välling så sover han äntligen. Bara att hoppas på att han sover hela natten nudå. Fick lite sovmorgon imorse, klockan var åtta då Theodor väckte mig :)
Så då var de en nöjd mamma som klev upp då !
Rickard har åkt iväg med sin brorsa till skjutbanan för att skjuta lite. Så de jag då ska roa mig med är att sitta lite här vid datorn i lugn och ro och sedan slå in lite julklappar så de är färdigt ! :)

Igår var nämnligen jag och Theodor iväg till birsta med Lotten och var där hela dagen. Köpte de julklappar jag skulle och sedan blev de en sväng in på Ikea också. Därifrån fick jag med mig två st mattor och tallrikar i plast till Theodor :) De var en mysig dag, men ack så ont jag hade i fötterna efter allt springande ! Huuua ..

Dessa fina mattor var de i alla fall, 49:-/st :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback