BVC

Ja, igår så tog vi tag och städa riktigt här hemma, eller ja nästan. Plockade undan och dammsög, sedan blev de soffläge. Torkade golven gjorde jag idag i stället, men nu måste vi köpa en ny mopp också, de gick sönder nu när jag torkade. (Vi har ett skafft som man köper nya moppar till). Så måste ta och fixa de nu någon dag så de finns nästa gång man ska torka golven

Idag så var jag och Theodor upp på BVC. De var sags för första vaccinationen för lillgubben. Huuga, de tyckte han verkligen inte om :/.. De gjorde ont i mig och se när han blev stucken, men de är ju för en bra sak i slutändan :) Dom vägde samt mätte honom också. Vågen stannade på 6900 gram (nästan 7 kg !!) och han hade blivit 63 lång. Snacka om att tiden bara springer iväg. Lillen !

Snart slutar Rickard och får se om de blir så att han och Robin svänger förbi syrran och hämtar min kamera, den blev kvar där sen i Lördags.. Väntar även lite besök av Johanna och hennes syster Tilda. Ska flörta lite med Rickard också sedan och se om vi kan åka ut en snabbis på Barnens Hus om inte lillen är allt för hängig..
Han sovit sen vi kom hem och gör de fortfarande, så ska nog ta och väcka honom så han får i sig mat. Han har ju inte ätit sen klockan var strax före tio i morse.. Så de är dags för de nu !..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback