Gnällperiod ?!

Herregud, vilket väder de blev igår. Jag tänkte att de går väl över snart, men de fortsatte ju och blev ännu värre fram emot kvällen. Rickard skulle sammåka med Robin till jobbet idag, dom hade lite problem imorse om man säger så. Robin ringde Rickard klockan fyra imorse och sa att han inte kommer ut med sin bil, att de var ca 1 meter snö på bilen, likaså var de på våran bil. Så Rickard fick ta på sig en massa kläder och gå bort till Robin och börja skotta, men som tur var så fick dom lite hjälp av en traktor så dom kom ju iväg till jobbet tillslut som tur var ! :).. Nu har dom ju skottat vägarna och så, vilket är bra :) De kom bra mycket med snö igår, jag som hade hoppats att våren var påväg, men icke sa nicke :/..

I alla fall så har Theodor varit gnällig nu i några dagar, jag vet inte vad de beror på. Är de så att små bebisar i 3 månaders åldern hr någon slags gnäll-period då eller har jag fått de bakom foten ?.. Jag har för mig att någon har berättat att de kan bli så. Någon som vet ? Lite jobbigt är de i alla fall, han äter ju inte riktigt som han ska heller när han är såhär.. Han blir liksom lite skrikig och gnällig, men mest på kvällarna tycker jag.


Idag blir de i alla fall en hemmadag för oss. En massa mys samt att gå nått varv med dammsugaren här hemma. Blir så skitigt när man har en katt (som egentligen är en utekatt) inne, hårar och har sig en massa..
Nu måste jag ta och göra i ordning lite mat till lillfisen min så han får äta. ♥


Hej=) Ja vid 3månaders ålder är nån slags utvecklingsfas då dom kan bli lite gnällig,skrikig,äter mer eller mindre.Melanie har varit gnällig och så oxå,även att hon blir rädd å skriker när hon träffar människor som hon har träffat förut oxå.frågade barnmorskan som sa att det var en utvecklingsfas.Så det går över så småningom:)/Sandra

2011-02-11 | 10:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback