Lördag

Igår så följde jag och Theodor med Elin och Casper till birsta. Vi gick runt i birsta, shoppade lite samt hade de väldigt trevligt.. Handlade lite saker till lillgubbe. Bland annat en bitring som verkar vara uppskattad, nya nappar, två pyjamaser och en mysig och varm jacka/tröja. 
Rickard kom och hämtade oss i birsta vid fyra-tiden och då åkte vi upp på babyproffsen och fick lite råd om vad man ska skaffa för bilstol. Så nu håller vi på och funderar på vad de ska bli för stol. Ska åka på barnenshus också och titta tänkte vi, ska ju ut till birsta idag igen :P ska storhandla mat och gå en sväng på biltema, kanske blir de en sanbbis på barnenshus också :) vem vet !..

När vi kom hem gjorde vi lite mat och sedan var de dags för lillen att få ett bad. Använde badskum för första gången, han tyckte de var lite läskigt i början och gjorde lite grimaser men de gick fort över. De märks verkligen att han älskar att bada, vilket är ju jättebra :)..

Nu ska jag ta och göra mig klar, Rickard ligger fortfarande och Theodor sover också där med honom. Ska väcka dom när jag är klar och ge lillen mat innan vi åker inöver :)

Lite bilder
:)




Bitringen :)

Pyjamaser från KappAhl



varm jacka/tröja från H&M



Badpojken :)



Du är de finaste jag vet ! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback