Lördag

Ja, igår blev de inte så mycket skrivet. Var ju för de första på begravning i Stöde och sedan var vi borta hos Marianne ett tag innan vi kom hem igen. Senare på kvällskvisten så gick jag hem till Johanna en sväng och umgicks. Rickard var hemma med Theodor medans. Kom hem igen vid åtta-tiden. Såg lite tv och kollade lite på Blocket. Sedan gick vi och la oss, vi var så trötta :)..
Kollar lite nu och då på Blocket eftersom att vi måste ha en ny bilstol med bas till lillen. Jag vet, ni tänker säker, men kan dom inte ha den dom har tills de är dags att byta till den lite större modellen. Men de kan jag säga att de kan vi inte.. Lillen är inte så liten längre och han får precis plats i den vi har nu och han tycker verkligen inte om att sitta i den. Så vi är på jakt efter en lite större en den vi har. Den får inte vara allt för dyr eftersom att vi snart ska byta tillö den större modellen. Så har ni någon som ni ska sälja ? Släng in en kommentar ! :)

Ja, vad händer idag då ?.. Jo vi har tvättstuga nu klockan 12 och har tvättid fram till klockan 15. Har en IKEA-påse med tvätt ungefär så de går nog fort att få undan de :).. Annars så händer de väl inte så mycket för oss idag. 

Nu ska jag fortsätta titta lite bloggar och sedan plocka med tvätten och gå iväg och tvätta.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback