Onsdag

Igår så var de dags för lilla Theodors första vaccinering på BVC. De gick ju bra i alla fall, men lite senare så blev han bara hängigare och hängigare. Igår kväll när jag kollade febern på honom så hade han nästan 39 graders feber, huga lillgubben. Han ville inte ens äta, så jag trodde att han skulle vakna på natten och ville ha mat, men inte då. Han sov så bra så. Jag vaknade dock då och då och var lite smått orolig, så vid klockan åtta i morse så tog jag upp honom och kollade tempen på honom och då hade han ca 37 grader. De är ju normaltemp, men ska för säkerhets skull ta och kolla igen nu snart. Ska även ta och göra i ordning lite mat så han får äta lite innan vi klär på oss och går ut på en promenad. 

Vi ska ta en sväng runt stallet med Johanna, deras hund Kita och hennes bror David. Tycker de är en lagom sväng att gå runt stallet, inte för kort och inte allt för långt heller. De är ju så underbart väder ute nu, de visar 10 grader varmt på vår termometer nu :) Så härligt, känns som att våren kommer snart ?.. Aa, man kan ju i alla fall hoppas lite !.. Ska ta med mig kameran och fota lite som ni får se lite senare :)..

Lite senare eller ja resten av dagen så blir de bara lugnt. Vi ska väl ta och gå en sväng och hälsa på hos Marianne/Farmor eftersom att Johnny fyller 30 år idag, Grattis !. Så där blir de nog lite fika på eftermiddagen :) Mysigt.
Näe, nu ska vi göra oss i ordning för en prommis !..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback