Reportage ♥

Ja, nu har man läst reportaget om Annelie och Preethi's bröllop i ST :) De var ett sånt fint och vackert repotage, så har ni inte läst de, så gör de. Dom älskar verkligen att vara gifta, de förtjänar dom. Dom förtjänar varandra. Älskar er ♥..





Theodor ligger och sover nu i vagnen och jag ska väl ta tag i disken som ligger i köket sen middagen igår. Ååh, hatar verkligen att diska, men de måste ju göras, som mycket annat. Måste väl ta en sväng om med dammsugaren också, skulle nästan behöva göra de varje dag..
Annars idag så ska vi bara mysa hela dagen. Jag och mina fina killar ♥.

Imorgon så ska Rickard jobba eftermiddag, så funderar på om jag och Theodor ska åka med han in till stan och gå runt där lite granna. Måste på apoteket och hämta ut min spiral som ska sättas in på Tisdag, bland annat, samt kolla på en dress till lillen.

Näe, nu ska jag ta tag i disken. Uppdaterar kanske mer ikväll.


Så grymt, härligt gjort av din syster och hennes fru! 100000 lyckoönskningar till dom!

2011-02-13 | 12:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback