Söndag

Inatt har inte varit den bästa natten. Theodor har vaknat ungefär varannan halvtimme, men han somnar som nästan på en gång när man tittar till han. Men man hann bara somna om så vaknade han igen. De var Rickards tur och ta han i morse, men de blev ju som sagt i natt också. Stackarn !.. Men man får ju räkna med sånt när man har ett litet barn. Så de har som sagt varit lite jobbigt i natt, men tror att jag vet vad de beror på. Han var jätte nällig igår eftermiddag och ikväll och ville inte sova. Han somnade tidigt, så kanske beror på de ?!..

Aja, i alla fall så visste jag att jag hade tvättstuga idag. Men var lite osäker på tiden. Hade för mig att de var klockan tolv så jag packade ihop tvätten och gick ut i tvättstugan, då visade de sig att de inte var förrän klockan tre jag hade tid :/ så då blev man lite less. Så i stället för så tog jag mig en liten promenad med Theodor i vagnen samt fick in på Ica. Så då fick man ju de gjort också :).. Handlade lite till middagen, de blir ris och Uncle Ben's sås med kyckling i :) De ska bli gott.. Lillen ska få prova på lite mat idag också tänkte vi. Visst de är från fyra månader, men de är precis en vecka kvar idag tills han blir fyra månader så tror inte att de är just någon fara att smaka en liten sked mat :).. Ska bli lite roligt att se vad han gör för min när han får smaka :P hehe.. Ska fota också så ni får se hur de gick !..

Nu ska jag ta och tina kyckling i mickron och förbereda maten.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback