Äntligen !

Äntligen så har man tagit tag i städningen !.. Har gruvat mig i några dagar nu, men nu är de gjort. Så skönt, nu kan man slappna av :).. Johanna är här och hjälper/hjälpte mig med Theodor när jag städade. Tack så mycket ! hade jag inte haft den hjälpen så hade jag nog inte varit klar än på någon timme. 

Satt och kollade statistiken här på bloggen och de visar sig att de är rätt så många som läser min blogg :) Gud så roligt, hoppas ni gillar de ni läser !.. De vore roligt och veta vilka de är som läser, jag vet ju några men som sagt inte alla :P 

Idag så jobbar Rickard eftermiddag som vanligt. Vilket han gör varannan vecka. Så idag umgås jag och Theodor med Johanna. Vi ska väl eventuellt gå hem till henne sedan en sväng. Men först ska vi göra middag här och så. Jag och Theodor var ju hos Linda igår och åt lax, vilket blev aslyckat ! Så jag ska äta samma sak idag. Haha, ta igen de där med fisk, eftersom att man inte har ätit de på jättelänge annars :)

För någon dag sedan så var jag ju hem till Marianne och fotograferade kattungarna. Blev rätt så lyckade bilder.




Jag läser. :)

2011-01-19 | 17:02:08

jag läser! =)

2011-01-20 | 11:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback