Godkväll !

Ja, idag så var vi ju i birsta en snabb sväng och handlade lite saker :) Först så var jag (Rickard och Theodor väntade i bilen) in en snabbis på Birsta City och lämnade tillbaka ett par leggings. Bytte dom mot två stycken baslinnen. Sedan var jag in på H&M och kollade lite på kläder till Theodor. Hittade ett par hängselbyxor och en fin body att ha till :) Byxorna var på rea så de tycker jag var ett bra klipp ;).. Hade 50kr på en check som jag använde också så då blev de ännu billigare :)

Sedan när jag kom ut i bilen så åkte vi vidare till babyproffsen för att kolla efter ett babygym till lillen :).. I julas fick vi ju presentkort där på 500:- som vi använde. Vi köpte även nya nappar till nappflaskorna så nu har han 2:an :P Så för gymmet och napparna gick de på 218:- också billigt ! :) hihi.. Sedan när vi var klar där så åkte vi vidare hem. Var och handlade lite på Ica och började sedan med maten. De blev kyckling och potatisgratäng :) Mumms !..



Detta babygym blev de :)









Vad söt han är! :)

2011-01-15 | 22:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback