Helt plötsligt... :)

Ja, nu helt plötsligt så har jag fått en hel del frågor :) Vissa frågor är ju från en och samma person, vilket jag vet vem de är :) hihi.. Känns som att hon, kan säga att de är en hon, bara skrev en massa frågor för att jag inte fått någon fråga :P
I alla fall så fick jag denna fråga från Zewe. Samt att jag fått en annan fråga om lite bilder på hur vår lägenhet ser ut. Så får se om de kommer lite bilder på den imorgon :)

Zewe ([email protected]) om Stan med Elin & Elvin :):
Hallojsan :D Jag kan ju passa på att ställa en fråga eftersom att alla verkar vara tråkmånsar ;) Har du något att tipsa om då det kommer till t.ex.förlossningen ? Kram.

Ja, vad ska man tipsa om när de gäller förlossningen ? De finns väl inte så mycket att tipsa om förutom att man ska försöka ta de lugnt och andas rätt så blir hela förlossningen mycket enklare !.. Samt att ska du använda dig av lustgas så ska du börja andas i den när du känner att värken kommer.. Mer än så kan jag nog inte tipsa om, inte vad jag kommer på nu i alla fall :).. Hoppas du är nöjd med svaret :).. Kram


Lite bilder bjuder jag på också. Lillgubben idag !










Du får inte glömma att tala om för zevve att hon ska göra klart för sig att det gör sååå jäkla ont. Jag tycker att Theodor är väldigt lik sin mormor. I alla fall då jag var liten. Puss

2011-01-12 | 22:11:46

Huga vad stor han börjar bli lill killen! :) Man ser ju verkligen skillnad från dag till dag tycker jag!

2011-01-13 | 14:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback