Ingen fråga ?

55 besökare idag och inte en enda fråga ? Vad är de med er ? KOM IGEN NU !.. Aja, får ta en frågestund om ett tag igen då så får vi se om de är någon som ställer någon fråga :)..

I alla fall idag på eftermiddagen så fick vi dåliga nyheter. En närstående till oss har gått bort :'( Väldigt ofattbart !..
Så nu ikväll så har vi inte orka gjort så mycket om jag ska vara ärlig. Man har bara tänkt på hur personen gick bort osv.. Usch, jobbigt ! Men de finns dom som har de värre. Tänker på er

Nu har jag precis duschat, stod i duschen länge och hade nästan på allra varmaste. De var så otroligt skönt och bara stå där i värmen :) Så nu ska jag ta och ta bort handduken från mitt huvud och borsta samt blåsa håret och sedan blir de lite tv innan man ska försöka sova. Hur nu de ska gå ?..


kan du inte visa bilder på er nya längenhet?

2011-01-12 | 18:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback