ONSDAG, TRETTONDAGS AFTON

Imorse blev vi väckt av försäkringsbolaget TryggHansa. Dom ville ju såklart att jag skulle teckna en försäkring av dom angående Theodor. Men de tackade jag nej till. Ska försäkra han genom Länsförsäkringar, där jag även hade/har min gravidförsäkring tecknad. Den gäller ju tills Theodor är 6 månader, men måste ju ha en riktig försäkring också :).. satt och kollade i dom papperen nu, men kom fram till att jag ska vänta tills Rickard är hemma så vi kan kolla igenom papperen i lugn och ro :)..

Annars idag så har jag städat bort julen :).. känns så skönt ! Så nu blev de ljust och fint här :).. Rickard är på jobbet och jag fick nyss besök av Linda och Johanna. Ska laga lite mat nu strax, börjar bli hungrig.

Annars numera så har Theodor inte behövt äta på natten utan han vaknar på morgonsidan. De har varit skönt, fast i natt/imorse så blev de lite ändringar. Han sov igår tills Rickard kom hem vid halv tio och sov väl tills halv elva, då gav vi han mat och sedan somade han om, men han vaknade sedan igen vid två, de berodde nog på att han sov ganska länge igårkväll.. Så ikväll blir de ändringar på de.. :P ska försöka i alla fall ! :)

Näe, nu ska jag laga mat och umgås !

PUSS !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback