TISDAG

Imorse vid 10 så var jag upp på BVC och hade mamma-samtal. De gick bra :).. ska även ringa nu i veckan om att få en tid för en efterkontroll så att allt gått till sig efter förlossningen :).
Rickard har åkt och jobba, eftermiddag. Känns som en evighet att vara ensam hemma med Theodor och inte göra nått i princip. Sedan när Rickard kommit hem så börjar man känna sig trött och vill lägga sig :/.. Får se hur de går med de ikväll, nu i några dagar/kvällar har jag haft jättesvårt och sova och har inte känt mig trött alls så då har jag lagt mig vid typ 1 på natten :/.. Har typ vänt på dygnet, måste fixa så de går tillbaka :P..

Håller på och värma en matlåda nu som vi hade i frysen. Pastagratäng med kyckling. Var inte så mycket i den så ska nog ta mig en promenad och besöka Ica och köpa "middag". Blir nog pasta de med, orkar inte göra nått avancerat och så när de bara är jag som ska äta ?!.. Får se helt enkelt vad de blir !

Har även suttit i några timmar och plugga teori till körkortet, de är inte de enklaste men de ska gå ! :) Vill ha de efterlängtade körkortet NU ! :)







PUSS !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback