TORSDAG

Ja, som jag skrev i förra inlägget så skulle de bli ändringar så Theodor inte vaknar och vill äta på natten. Sagt och gjort så vaknade han inte förrän vid fem imorse :) Skönt. Rickard åkte på och jobba förmiddag idag och imorgon. Visst, inte klagar jag för de, men de är ju jobbigt för han :/. Men nu har han slutat för dagen och är påväg hem. När han väl kommit hem så ska jag ta och gå en sväng på Ica, Rickard får vara hemma med Theodor medans eftersom de rent ut sagt är skitväder ute idag. Jag hade ju vela tagit en rejäl promenad idag, men de gick ju såklart inte :(.. Får se hur de blir imorgon. Har tvättstuga då också, väl behövligt kan jag lova. Alla mina kläder är i princip skitiga :/...

Idag så blir de nog bara lugnt och en massa mys i soffan framför en film eller så. Undra vad man ska göra till middag idag då ? Funderar på pastagratäng eller så. Får se vad de slutar med att vi äter ;)..
Mamma och Ossi har nyss varit här ockcå. Fikade lite och mamma snusade på lillen ;)..

Här är lillen igår när han "pratade" lite. Fast han "pratade" mer innan jag filmade ;)




PUSS !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback