Ursäkta..

att de inte har blivit just någon uppdatering alls i helgen. Men vi har haft fullt upp.. Rickard har varit med sin mamma och kollat på nån bil och sedan igår så var jag med Annelie och Preethi i kyrkan och gick igenom de som händer vid bröllopet :) Vi fick även lite besök igår. För de första så följde Annelie med hem hit igår och sedan dök min syster Elin upp så vi gjorde lite middag och hade de mysigt och då dök Elin, Rickard och lille Casper upp också. Trevligt !

Sedan ska jag berätta de också att jag blev väldigt överraskad när de gäller Theodor i helgen :).. I fredags så la vi han vid halv tio på kvällen och han sov enda tills klockan var halv nio på morgonen.. Hur snopet som helst av en bebis som snart bara är 3 månader..! tycker i alla fall jag :) och i morse vaknade han vid halv åtta så då klev vi upp och nu har han precis sovit en stund i soffan medans jag har kollat igenom några fler avsnitt av Andra Avenyn. Tror jag numer ha sett halva säsong ett. Så himla bra serie tycker jag. Är jag ensam om att tycka de ?..

Idag så har vi ännu inte gjort så himla mycket. Rickard jobbar förmiddag och slutar vid två så han är hemma vid halv tre. Ska ta och plocka ihop tvätten nu snart också eftersom att vi har tvättstuga klockan tre. De behövs verkligen nu, har ganska så mycket tvätt.. 

Självklart så lägger jag upp lite bilder också ! :)



Hihi, så himla söt bild på de små liven där Casper försiktigt kollar på Theodors små tår ;)

2011-01-24 | 22:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback