Bra och ha saker ! :D

Igår kväll gjorde jag någon som jag mycket sällan gör, både före och efter graviditeten. Jag var nämnligen ut och drack lite alkohol. Var med två kompisar här borta på Smedjan. Drack inte så speciellt mycket utan de var bra precis så jag kände att jag hade druckit, lite lullig kan man säga. Var inte där så länge, var inte så roligt så då fick de bli en tidig kväll. Var hemma strax före tolv. 

Imorse så hade jag min sovmorgon och vaknade lite till och från hela morgonen. Men tillslut klev jag upp vid halv tolv och hade jätte ont i huvudet samt mådde jättedåligt.. Tog Ipren, blev inte bättre så efter en stund så tog jag en till och då blev de bättre och de onda försvann lite senare :).. 
Idag på eftermiddagen eller ja vid tvåtiden så åkte vi och Elin & Rickard till Härnösand och spenderade eftermiddagen. Vi var in på DollarStore och shoppade lite. Hittade lite fynd som vi handlade. Blev lite saker till Theodor och lite till oss och lite till hemmet. Mest bra och ha saker ! ;)

Nu är vi bara hemma och tar de lugnt, ska strax ta och byta på Theodor och ge han välling och sedan är de dags för honom att sova. Skulle egentligen bada honom, men nu har de blivit lite sent för de så får ta de imorgon helt enkelt. Sedan när lilleman sover så ska vi se en tecknad/animerad film som Rickard ville se. Johnny (Rickard's bror) skulle också komma bort och kolla på den med oss ! :D MYS !




Mina fina älsklingar
! ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback