Söndag

Idag så hade jag min sovmorgon som jag har en gång i veckan. Skönt var de att få sova, men samtidigt så tror jag att jag ska skippa de. Jag var så borta när jag klev upp, yr i bollen alltså !.. Inte roligt att kliva upp och vara så. Men nu efter ett tag så känns de bättre :)

Lilleman vägrade äta lunch för han var så himla trött och ligger nu och sover så sött i sin säng. Rickard ligger och vilar på soffan eftersom han var upp med lillen imorse. Han vaknade vid halv sju imorse. Så Rickard är ganska trött.
Jag ska strax ta och göra mig klar och klä på mig och lillen ska få sin gröt när han vaknar så han är nyäten när vi åker till birsta :).. Vi ska ut på MediaMarkt och kolla efter en extern hårddisk och ett skal till min telefon :) Rickard's brorsa Johnny skulle också följa med eftersom att han är en hejare på datorer osv :)
Fick ju presentkort där när jag fyllde år i början av den här månaden som skulle gå till en tvättmaskin, men vi kom ju underfund om de sedan att så länge vi bor här så har vi helt enkelt inte plats för en tvättmaskin. Utan när jag har börjat plugga och fått bättre inkomst så vi kan flytta så ska vi lägga pengar och köpa en då i stället ! :).. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback