Söndag



Finåket !..
(Finns en lös sitts som man sätter dit om man ska skjutsa)

Igår så tog jag och älskling motorcykeln in till stan och kollade på lite fina bilar eftersom att de var cruising :) Theodor var hemma och sov och farmor Marianne kollade till honom. Vid halv elva var vi hemma igen. Blev ganska rått och kallt ute, men uppehåll var de :) De gick faktiskt bättre och åka motorcykel denna gång än förra gången då de var första gången jag åkte. Då tänkte man ju bara på att man skulle tippa osv :/

På hemvägen så drog de väldigt kallt på mig och mina ben så var enormt frusen resten av kvällen då de blev soffmys innan vi gick och la oss. Somnade väl runt tolv halv ett tiden.. Så imorse hade jag min sovmorgon och de var skönt, fast jag sov inte längre än till tio :/ Vet inte var de var, kallsvettades och höll på så kunde inte heller ligga kvar. Känner mig i alla fall grymt nere, har ont lite här och där och kallsvettig så jag undrar om man inte är påväg att bli förkyld. Var ju ett tag sedan man var de så de vore ju egentligen inget kostigt. 

Så eftersom att man inte är så himla pigg idag så har vi bara varit. Mys här hemma alla tre, Theodor har varit så himla mysig idag så är lite lur på om han också håller på och bli sjuk kanske.. Han har ingen feber än i alla fall, men de kanske kommer mot kvällen ?.. Han har i alla fall kommit in i en period nu då han är väldigt mammig. Jag ska gå och bära på han och mysa med han hela tiden annars blir han ledsen så tårar kommer, men de går ju inte att göra de precis hela tiden.. Sovit bra har han också gjort ! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback