Tisdag

Idag verkar vädret vara lite ostadigare än vad de har varit nu i några dagar. Men jag kan säga de att jag klagar inte :P.. Har faktiskt varit lite less på denna värme, de har varit lite för varmt. Vi har haft svårt och sova och likaså lillen. Men idag så är de mycket skönare temperatur här i lägenheten och även ute. De är inte lika kvaft ute nu :) 

Lillen sov en liten powernap förut, på 10 minuter, mer blev de inte :/ Men nu har jag suttit med honom i soffan och busat en massa så efter att han har fått lunch så somnar han nog. Då ska jag börja på med lite städning. Bädda sängen, plocka undan lite, diska upp den disk som är samt dammsuga och torka golv :).. sedan när de är klart så blir de en sväng på ica och handla lite nödvändigheter. Blöjor och lite sådanna saker till lillen :) Sedan kanske man ska försöka hitta på vad man ska äta idag också. Får se vad de blir i slutändan ! :)



Buspojken ! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback