Fredag

Imorse hade jag min sovmorgon. De var otroligt skönt, men bara för att Rickard skulle ta lillen nu i natt och imorse så vaknade han inte en enda gång på natten utan sov till klockan 6 imorse :/.. I alla fall så vaknade jag strax efter 9 och hörde ingenting. De var knäpptyst i lägenheten. Jag ropa, men fick inget svar. Då tänkte jag: jaha, har dom gått ut eller nått ? Men sedan slog de mig att klockan var ju bara 9 så då tänkte jag att jag måste ju kliva upp och kolla.

Då hittade jag mina älsklingar såhär i soffan :)



Dom var totalt utslaga båda två. Men eftersom att vår soffa är ganska trång så tog jag lillen och la han i hans säng och Rickard gick raka spåret in till våran säng och la sig ;) hehe.. Jag tog och grejjade på med dom vanliga morgonsysslorna som vanligt. Efter en stund så vaknade även lillen

Annars så har vi bara tagit de lugnt tänkte jag säga, men de har vi ju inte. Vi har städat hela lägenheten och bytt lite gardiner så nu är de fint här igen. 
Ikväll vet jag inte alls vad vi ska hitta på. Lär väl bli någon film eller lite tv-spelande, de återstår och se !..

Imorgon ska vi i alla fall in till stan och gå på Sundsvalls Cruisingen. Vilket jag vet att vi inte är ensam om att göra. Men de är roligt tycker jag. Både kolla på alla bilar och allt folk. Eventuellt så har vi barnvakt till lillen (medans han sover) så vi kan åka iväg och vara lite själva. Vara de par som vi var innan Theodor kom. Vara Belinda & Rickard istället för mamma och pappa för en liten stund.
Missuppfatta mig inte nu, Theodor är de bästa som hänt och de väger upp mer än att vara ute och festa osv. Men de kan vara skönt med en liten paus ibland. Man behöver de, likaså förhållandet. Man måste ju vårda de också om de ska funka ! :)

Jag ÄLSKAR min familj ! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback