Gårdagens shopping !

Igår så åkte jag med Marianne till birsta en sväng :) De blev lite shopping, som de alltid brukar bli om man åker dit. Var faktiskt på jakt efter lite leksaker till lilleman :) Hitta några saker med hyffsade priser ändå. Leksaker brukar ju vara väldigt dyrt, i alla fall 200 kr per leksak :/ men de jag hittade kostade drygt en hundring var så de tyckte jag var ett klipp :)

Dessa blev de till Theodor ! :)



En liten pingvin som vickar på sig om man nuddar den, klingar och låter och lite knappar :) Theodor älskar ju sånt !.. Och en blomma med sugpropp som man kan sätta fast på bortet osv. Man kan snurra på själva huvudet och de sitter en liten spegen på osv. Dock så måste jag ge dåligt betyg på den för sugproppen var ju inte den bästa om man säger så :/ Inhandlades på Toys 'R' us.

Sedan blev de såklart några varv på birsta city :)..
Detta fick följa med hem därifrån :)



Fin body från Cubus.



Byxa och body från H&M :)



Linne till mamma som också kommer från Cubus. Köpte även strumpor till Theodor men ingen bild på de.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback