Nytt !

Som ni ser så har jag suttit och knopat ihop en ny design. Med lite nyare bilder och lite sånna smågrejjer :).. Blev ganska nöjd, de får vara nu ett tag i alla fall ! :)

Nu i några dagar så har de varit grymt varmt ute, skönt för oss :).. Men dock så är de inte lika roligt för de små. Theodor har varit jättesvår och somna ner på kvällarna nu dessa dagar. Han har bara varit gnällig och alldeles klippig. Så idag så for jag och Marianne iväg och köpte en golvfläkt så de blir nog lite ändringar på sömnen nu för honom. Eller hoppas kan man väl i alla fall göra. De återstår och se om några timmar !.. 

När lillen somnat och så då ska vi ta och dra iväg på lite galej, de blir lite alkohol och trevligt sällskap. Blir lite cruisingsvängar ikväll. De är ju lite cruisingar hör och där ikväll, men till Härnösand blir de nog i alla fall. Får se hur kvällen urartar sig :).. Theodor ska vara hemma och sova han. Nina (Rickard's systerdotter) och hennes faster Linn ska komma hit och vara här medans vi är borta :).. De funkar nog bra de. Ska bli skönt att få komma ut och släppa loss lite.. Haha, skämt å sido..






Hehe känns ju lite halv roligt att du tar exakt samma text på exakt samma ställe i headern typ dagen efter jag har fixat min design ..

2011-06-12 | 15:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback