Söndag

Så nu har man vaknat till och ätit lite frukost :) de var ju Rickards tur att ta lillen imorse. Dom var uppe redan vid sex imorse, men jag sov vidare jag. Vaknade vid kvart över tio och då skulle Rickard ge lillen hans lunch, jag somnade om en stund och blev sedan väckt av mobilen som ringde. Då kvar klockan ungefär elva, så då klev jag upp :) Man kan ju inte ligga hela dagen heller :P hehe.. 

Igår så hade vi en mysig kväll med Elin & Rickard. De blev lite grillning här och lite drickande och sedan vid halv tio åkte vi in till stan och kollade på bilarna :) Vi var där bra länge ändå, vi var inte hemma förrän klockan var halv två ;). Men de var väldigt skönt och få komma bort och göra något utan barn, som jag även sa i tidigare inlägg :)
Vi träffade Bea där när vi kom in och hade en allmänt trevlig kväll :)

Idag vet jag inte alls vad vi ska hitta på, men de verkar ju vara skönt väder ute så inne kan man i alla fall inte sitta :) Något ska vi hitta på i alla fall ! ♥



En bild på Elin, jag och Bea igår ! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback