Lördag

Idag så har vi tvättat lite med Marianne som hade tvättstuga idag :).. Så nu har man de gjort för den kommande veckan. Har ny och egen tid igen nästa söndag. Tvättar man i stort sätt varje vecka så hinner de inte bli så mycket tvätt. Vi har ju tyvärr ingen egen tvättmaskin, men jag skulle vilja införskaffa mig en så man slipper tvättstugan lite..

Vi fick besök också förut av Linda som kom förbi en stund. De var ju ett tag sedan så de var trevligt att få träffa henne igen :)

Just nu är vi hemma hos Annelie och Preethi. Har ätit lite gott och pratat. Mamma, Ossi och Anki är också här och såklart så är mina älsklingar här också :) Vi ska se Melodifestivalen och mysa. Har även pratat med mamma om en ny frisyr och klippning av mitt hår. Vill göra en sidecut, skulle vara roligt med lite nytt. Mitt hår är så tråkigt och livlöst just nu så orkar inte hålla på med håret :/.. Så får se om hon vågar ta på sig att klippa mig, annars så får de bli ett frisör besök i slutet av månaden :)

Näe, nu ska jag kolla facebook och sedan se Melodifestivalen.

Hejs !


Man loggar in som vanligt, sen skriver man en rubrik och nedanför rutan där man skriver själva inlägget så står det "ändra redigerare" - tryck där! Sen ska det funka precis som vanligt! :)

2011-03-14 | 16:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback